نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6237
-
الف
+

رقابت بین طرفداران «کتایون ریاحی» و «مصطفی زمانی» در نظرسنجی جدید آی فیلم2

نتایج نظرسنجی جدید کانال تلویزیونی آی فیلم 2 اعلام شد.

به گزارش آی‌ فیلم 2، در جدیدترین نظرسنجی شبکه آی فیلم2 که پیرامون بهترین بازیگر سریال درحال نشر «یوسف پیامبر» می باشد، «کتایون ریاحی» تاکنون رتبه اول را کسب نموده است.

بنابر این گزارش، اشتراک کنندگان در این نظرسنجی نقش «زلیخا» را بیش از دیگر بازیگران پسندیدند و این هنرپیشه تا کنون توانسته با 39.5 درصد «مصطفی زمانی» را که در رتبه دوم بهترین بازیگر سریال یوسف پیامبر با 36. درصد قرار دارد پشت سر بگذارد.

همچنین «عباس امیری» بازیگر نقش «کاهن اعظم معبد آمون» با 13.5 درصد و رحیم نوروزی و جعفر دهقان با 5.4 درصد رای در رتبه های بعدی قرار دارند.

کتایون ریاحی با بازی در سریال «سايه همسايه» در سال 64 وارد دنیای بازیگری در تلویزیون ایران شد؛ وی با نقش آفرینی در سریال « پدر سالار» در سال 1374 معروف شده و با سریال «پس از باران» در سال 1379 شناخته تر شد.

 «شب دهم» و «پهلوانان نمی میرند» نیز از جمله سریال های ماندگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد که بانو «کتایون ریاحی» در آن ها نقش بازی کرده است.

اوج هنرمندی کتایون ریاحی ایفای نقش «زلیخا» بود؛ شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که این بازیگر ایرانی پس از سریال تاریخی «فرج الله سلحشور» از دنیای بازیگری خداحافظی کند.

«مصطفی زمانی» نیز که در این نظر سنجی بعد از کتایون ریاحی قرار گرفت، سریال یوسف پیامبر اولین تجربه اش در قاب تلویزیون بود که او را به شهرت رسانید.

ماجرای بازیگر شدن او در سریال «یوسف پیامبر» هم حکایت جالبی دارد؛ وی به همراه یکی از دوستان خود به دفتر مرحوم «فرج الله سلحشور» کارگردان یوسف پیامبر می رود تا برای بازی در کرکتر «یوسف پیامبر» تست دهد.

مصطفی زمانی به طور اتفاقی تست می دهد و از میان 3 هزار علاقه مند بازی در نقش یوزارسیف او انتخاب می شود.

«یوسف پیامبر» همچنان محبوب در جهان

چرا سریال «یوسف پیامبر» هیچ وقت تکراری نمی شود؟

دانلود سریال «یوسف پیامبر»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر